fredag 21 maj 2010

Samtalsgrupp i Karlsrkona

Igår var jag iväg på samtalsgrupp i Karlskrona där andra änglaföräldrar träffas och bara pratar. Det var även en präst, läkare och en barnmorska där.
Jag är så glad att jag kom iväg men puh vad tom jag var när jag körde hem. Och när jag väl kom hem och skulle sova så kändes det som om det var helt omöjligt.
Jag hade ingen som kunde följa med mig men det gick bra ändå.
Insåg en sak när jag körde hem dock....
Det handlar inte om att vara stark utan om att överleva......

Ps testar länka igen se om det går bättre idag ;-) Spädbarnsfonden

2 kommentarer:

  1. Åh vad bra att du kom iväg och att du kände att det gav dig något!

    Det handlar verkligen om att överleva..

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Linda Blomqvist22 maj 2010 kl. 23:09

    Starkt av dig att åka själv.. Själv brukar jag tycka att det är jobbigt att komma själv till utbildningar o liknande o de är ju inte riktigt samma sak.. Kram till dig..

    SvaraRadera