måndag 10 maj 2010

Måndag igen!!

Denna veckan känns som om den ska kunna bli bättre än förra. Jobbat idag och det har gått riktigt bra. Jag har ju en så bra chef (vän rättare sagt) så efter en liten pratstund så känns allt mycket lättare och jag inser att dem största kraven är det jag själv som ställer.
Jag vill ju bara göra mitt bästa och ställa upp så mycket jag kan men jag måste inse att jag inte orkar ställa upp mer än det jag har. Och ibland kan även det kännas som för mycket.....
Jag gör mitt bästa.....

När jag skrev förra inlägget var jag jätteledsen och hade det jättejobbigt... då också...
Tänker bara informera om detta att jag som det är idag så avvisar jag inga inlägg såvida det handlar om det jag har skrivit om. Alltså kommer även dem dumma med för jag tänker inte sitta och hålla dem för mig själv.
Jag vill även tacka ALLA för stödet jag får. Det var knappt jag vågade gå ut och kolla om jag hade fått några kommentarer för jag var rädd vad det skulle stå, också var det bara en massa uppmuntran.
Tack igen alla!!!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du verkar må lite bättre idag. Har tänkt på dig i helgen.
    Kramar Christel

    SvaraRadera
  2. Kram till dig från Malins mamma som faktiskt har ett namn Anja heter jag och önskar dig och din familj allt gott och så hälsa till Ingrid

    SvaraRadera