onsdag 5 maj 2010

Orkar inte...

Jag orkar inte mer nu... Reserverna är slut.
Det är inte konstigt att man är tröttare, mitt blodvärde var lägre än det någonsin varit. Brukar alltid ligga på topp.
Men det är inte bara tröttheten. Jag har ingen lust heller. Inte till något. Vill egentligen inte finnas till...
Ibland känns det som om det skulle vara lättare då. Men för vem????
Jo, för mig. Men alla andra då???
Alla jag älskar......
Jag vet ju hur jobbigt det är att förlora någon man älskar mer än något annat...
Och det finns ju faktiskt dem som älskar mig lika mycket...

Tur är det.. för trots allt ska dem få stå ut med gnälliga, känsliga, ynkliga jag ett tag till....

2 kommentarer:

  1. Tänk inte tanken älskade unge!!!!!!!
    Jag finns alltid här även om även jag vet att det inte räcker hela vägen alltid!!
    Kramar i mängder

    SvaraRadera
  2. hade jag bott nära dej hade jag kommit och ruskat om dej men vi känner inte varandra men jag lider med dej(er). låt det ta tid att hitta ett sätt att gå vidare sluta leta efter glädjen den kommer utan att du letar, tillåt dej att glädjas. ta dagen som den kommer tre steg fram ena dagen men kanske två bak nästa men se bara framstegen, glöm bakstegen. glöm inte att ni har varandra. gör något mysigt tillsammans alla njut tillsammans, tillåt er att skratta för livet blir lättare om man kan skratta även mitt i sorgen. men tillåt dej ochså att vara ledsen, ynklig och gnällig. styrkekramar i massor

    SvaraRadera