lördag 15 maj 2010

Orättvist!

Sitter och funderar och kan bara komma fram till en sak...
Det är så orättvist!
Vi gjorde allt för Linus. Jag ammade så länge det bara gick, jätteenvis.. Vi gav han aldrig en napp som inte blivit kokt innan. Vi kokte alltid vattnet till ersättningen/vällingen. Flaskorna diskade vi varmt i diskmaskin och gjorde vi inte det så kokte vi dem. Han hade alltid sele på sig i sittvagnen för man vet aldrig.
Och ändå..........

Men det kvittar för jag kommer göra likadant med nästa för jag vet att vi gjorde vårt bästa för att han skulle må bra. Och det gjorde han det korta liv han hade.....

2 kommentarer:

  1. Han fick även alltid sova på rygg.. ända tills den dagen då han vände sig själv till mage och då hjälpte det inte att jag vände tillbaka honom.
    Om jag bara vetat då......

    SvaraRadera
  2. Hej hej.
    Ville bara berätta att jag kikat in i din blogg:)
    Det ser fint ut här.
    Kämpa på!
    Kram!

    SvaraRadera