måndag 7 januari 2013

Tillbaka igen!

Nu ska jag ta tag i denna bloggen igen. Jag har känt att tiden inte räckt till men inser nu att det endast handlar om prioriteringar, slösurfa eller blogga...
Bloggen ger mer positivt tillbaka så nu är det dags igen.

Det har hänt en del på slutet. Efter en massa jobbsökande för att kunna få en större tjänstgöringsgrad insåg jag att det är dags att ta tag i mitt liv så jag började plugga. Nu läser jag in gymnasiet, Matte 1c, Samhällskunskab 1b, Engelska 6 och Svenska 2 och 3. Jag jobbar samtidigt mina 65 % på ICA så jag kombinerar studier med jobb. Vet inte exakt vad jag vill bli men det lutar åt något med ekonomi.

Just nu är det i vilket fall som helst dag för RIVSTART igen. Det är nog den största orsaken till att jag skriver här. Det krävs mer diciplin känner jag när jag bloggar samtidigt.
GI ska jag köra och försöka ta något varv i spåret ett par gånger i veckan. Vill ha in mer träning men får inte riktigt till det just nu. Jag var flitig med att göra plankan varje morgon ett tag, vilket min rygg mådde jättebra av, så det är något jag ska komma igång med också.

Idag vägde jag in mig och min startvikt är 78,4 kg och mitt rivstart mål är -4 kg. Så nu kör jag så det ryker.

Efter så långt uppehåll så tar jag och gör en ny viktresa med nya mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar