torsdag 10 januari 2013

Vägdag

Jag har beslutat mig för att ändra vägdag till torsdagar eftersom jag vet av tidigare erfarenhet at det är en bättre dag för mig att väga mig på.  Denna veckan blev därför lite kort men är ändå supernöjd med resultatet, -1,2 kg. Nu vet jag att det huvudsakligen är vätska jag har blivit av med, men det räknas ju det med.

Denna veckan har jag startat med Biodrain som gör att vätska och slaggprodukter försvinner ur kroppen och att det fungerat har jag märkt genom ett konstant toa-spring och finnar. Igår var sötsuget fruktansvärt men klarade mig med lite cashewnötter och vatten.

Ikväll ska jag till Karlskrona på samtalsträff med andra änglaföräldrar. Känner att behovet att få prata är stort. Har motat undan känslorna under hösten och märker nu att de kommer ifatt. Saknaden och sorgen finns alltid där men ser också det som ett framsteg i sorgearbetet att jag har kunnat sätta känslorna åtsidan för att kunna ge de som finns hos mig mer tid.

1 kommentar:

  1. Älskar att läsa bloggar & nu kan jag ju följa din oxå =) Kör försiktigt till Karlskrona, jättehalt ute ju! //Emma Vuckovic

    SvaraRadera