torsdag 11 augusti 2011

Nu funkar dem igen...


Knäna alltså....
Så nu har jag haft två morgnar med träning.
I tisdags var jag och mamma på CE kläder och shoppade. Han har halva rea-priset och jag fyndade.
En jättefin kofta till Anders som jag sneglat på hela våren men inte varit beredd att ge 500 kronor för. Nu kostade den 125:-.
Sedan hittade jag ett jättefint linne/blus till mig med volang. Endast 99:-.....
Sedan har jag ju ett antal kilo kvar att gå ner så man vill ju inte handla för mycket. Man är ju liksom inte sugen då....
Förhoppningsvis efter jul är jag nere ;-)
Det är bara att kämpa.
Och nu verkar det som om jobbfrågan har löst sig. En tjej på ICA ska ut och resa 1 år är det tänkt så snälla alla...
Håll tummarna att det verkligen blir av!!!!!!
Vill bli en i gänget;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar