torsdag 25 augusti 2011

Första vägningen...

Imorse vägde jag mig igen så nu är det igång igen på allvar :-)
Härligt känns det faktiskt...
Man slipper gå med dåligt samvete för att man borde göra något för det gör jag nu.
Denna veckan blev det - 0,5 kg. Jag är faktiskt nöjd för jag har trots allt bara hållt på i 3 dagar.
Och jag trivs med att väga mig på torsdagar så det kommer jag fortsätta med.
Just nu är det lite pirrigt bara... Vet inte när jag får besked om jobb.. Om det blir tillräckligt att leva på.. Först var det sagt denna veckan men nu verkar det som om jag får vänta till mitten på nästa vecka. Jag vet att jag fortfarande är föräldrarledig men bara i 2 veckor till när Elsie skolas in på dagis. Hon börjar ju på måndag. Och jag vill ju veta hur framtiden blir.....
Men, men... Det löser sig alltid....
Fast snälla alla ni... Håll tummarna för mig!!!!

2 kommentarer: