lördag 13 november 2010

Det har inte varit fler larm men oron har helt klart blivit större.


Jag har inte ringt någon läkare eftersom jag vet att Linus aldrig var sjuk och det finns inget som kan skydda oss förutom att det larmar om det skull bli andningsuppehåll.


Pratade med min psykolog och hon rekommenderade mig att ringa läkare för att få reda på hur normalt det är med andningsuppehåll eller förändrade mönster i andningen.


Har varit och gjort iordning på Linus grav också. Känner mig nöjd med hur det ser ut.



men om jag bara fick hålla honom en gång till.................



1 kommentar:

  1. Förstår att oron är större för dig nu. Jag tycker att du ska göra det du känner att du behöver men jag skulle ändå rekomendera dig att ringa en läkare och bara få prata lite, som din psykolog föreslog. När vi var inne med Elvira efter att hennes larm gått fick vi erbjudande om att sova över några nätter med EKG på Elvira och vi fick bekräftelse på att vi fick komma in med henne precis när som. Det lugnade mig för stunden.

    Så fint du har gjort hos Linus, jättefint, det syns att han är älskad och saknad!

    Stora kramar!

    SvaraRadera