måndag 29 november 2010

Den 29:e november 2009


Ett helt år har gått nu... Jag kommer ihåg hela helgen som igår.
Och det gör ont...
Man känner sig fortfarande så maktlös. Att man inget kan göra.

Jag kan återfå känslan av att se brandbilarna utanför huset.

Känslan när jag ser Linus på hallgolvet med brandmännen över sig som gör allt för att rädda honom.

Ljudet av hjärtstartaren och min längtan efter att få höra honom skrika...

Ambulansfärden in till stan. När vi i en knappt en minut fick se honom i akutrummet på sjukhuset.

Sedan en lång eftermiddag på sjukhuset när vi satt med honom.

Tomheten att komma hem utan honom.....

Begravning......


Jag saknar honom och det gör fortfarande så ont...................



http://heidiwennerberg.blogspot.com/2010/03/sondagen-den-29e-november-2009-1a.html



2 kommentarer:

  1. Tänker extra på er idag Kram Cicci

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte så mycket på er igår och det fruktansvärda ni fick uppleva förra årets första advent. Och idag när det gått ett år för er utan er älskade Linus så är mina tankar hos er. Förstår och vet hur ont det gör och, som du skriver, hur maktlös man känner sig.

    Varma kramar till er!

    SvaraRadera