tisdag 2 november 2010

Förlåt...

Jag mår inte bra nu... Det är jobbigt varje dag.
Men ändå vill jag hjälpa till och finnas till hands för andra som mår dåligt.

Men jag orkar inte nu. Jag måste ta hand om mig själv.
Känner mig självisk och egoistisk. Men kroppen börjar också säga ifrån.

Jag har ont. Inte bara i mitt hjärta utan även i min mage. Var hos läkare förra veckan och fick lämna prover och fick medicin men det har inte hjälpt. Ska dit igen på torsdag och hoppas att dem kan hitta en förklaring.

Även om det ibland kan vara skönt med fysisk smärta men jag orkar inte.

Så förlåt alla som jag så gärna vill vara ett stöd till. Men jag tar åt mig av er smärta med och det räcker just nu med min egen...

1 kommentar:

  1. Förstår dig! Önskar att jag kunde stötta dig på något sätt, jag känner så väl igen det du beskriver. Skicka varma kramar och tankar kan jag iaf!!

    Var rädd om dig! KRAM!!

    Och du, tack för tipset om att sätta på klicken på Elviras larm, det hade jag aldrig kommit på själv!

    SvaraRadera