söndag 25 juli 2010

Mardrömmar och vattenläcka

Det var vad jag fick uppleva inatt. Plus lite växtvärk i Pontus ben. Annars hade jag i och för sig inte upptäckt vattenläckan. Hörde att det droppade för fullt i garaget när jag var i tvättstugan för att hämta alvedon till Pontus. Suck....... Garagetaket byttes ut för mindre än 2 år sedan. Och nu läcker det precis vid husväggen :(

Ett par timmar innna detta drömde jag en fruktansvärd dröm. Jag blev knivskuren i magen och det slutade med att vår lilla flicka dog. Det var så verkligt att jag knappt kunde somna om. Samtidigt som jag vaknar märker jag att även Anders har mardrömmar. Vilken läskig natt..............

1 kommentar:

  1. Usch var det den handlade om:( Tror det finns en symbolik i det här! Du börjar ta till dej det nya!
    Kramar om er

    SvaraRadera