fredag 4 juni 2010

Stressigt och ryggont

Det är inte bra att stressa..
Även om jag försöker ta det lugnt så blir jag uppstressad.
Det var mycket på jobbet igår och försökte ta en ska i taget och försökte tänka vilka uppgifter som var bäst för min rygg. Det är ju tungt att både stå i kassan och packa upp varor så jag valde det senare.
När arbetsdagen var lut och likväl rygg så satt jag mig en timma i bilen för att åka hem. När jag sedan skulle öppna dörren åt Pontus så smällde det....i ryggen.. AJ!

Det gjorde ont.. Jätteont!
Tror det var kombinationen av jobb och sittande i bil som gjorde det. Så idag är jag hemma. Försöka röra mig i lagom takt så det mjukas upp igen för nästa vecka ska jag vara igång.

Träffade även prästen igår kväll inför urnsättningen och känner nu att jag stressa av inför det. Det ska bli stilla och fint för bara oss närmaste. Fast jag fasar fortfarande för dagen men längtar också efter att få det avklarat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar