torsdag 8 april 2010

Vår!!!

Härligt att våren äntligen är här. Varit ute och gått både igår kväll och nu på morgonen... Jätteskönt och så luktar det såååå gott!

Har däremot två jobbiga saker framför mig. ..
Ringde vår kuratot på sjukhuset för två och en halv vecka sedan och bad henne ta kontakt med läkaren som fanns med när Linus dog så att vi kunde få del av den slutgiltiga rapporten från obduktionen. Har inte hört något än så idag tänkte jag ta mod till mig och ringa igen.

Sedan måste jag och Anders sätta oss ner och planera in en dag för urnsättningen.

Vill inte.... Vill bara att det ska vara över och samtidigt inte....

3 kommentarer:

  1. Usch ja, inga roliga saker att behöva planera. Vi tänker på er...
    När det gäller din fråga om säng, så ja... det har vi kollat på. I och med att Jinn är några cm kortare än jag (och än de flesta människor :-) så tänkt vi oss en säng där man enkelt kan sänka ena långsidan. Har hittat en från Brio som verkar bra :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Usch ja.. va jobbigt för er!

    Kram Malin

    SvaraRadera