fredag 11 februari 2011

Vecka 5

Hinner inte riktigt med mitt bloggande... Tiden bara rinner iväg..


Femte veckan innabar en vikt nedgång med 0,7 kg. Så i söndags var jag nere på 83,3 kg. Så totalt har jag gått ner 4,5 kg sedan start. 1,5 kg kvar till delmål nr 1.


Känner att det har hänt massor denna veckan. Kommit i ett par byxor som jag inte kunnat ha tidigare bla.

Fortsätter med mina promenader. I onsdags var det så fint väder och fina vägar så då kunde jag ha mina gympadojjor på mig. Vilken skillnad det var att gå i dem jämfört med stövlar. Höll ett snabbt tempo och hade inte något ont i benen på kvällen.


Vill ha vår nu.........................


Igår firade vi vår stora stora kille. 7 år...... Grattis igen älskade lilla Pontus!


Det känns som igår man låg på BB som nybliven förstagångs-mamma...




1 kommentar:

  1. Tänk vad tiden går fort... Att det redan är 7 år sedan=) Men det är tur att det bara är barnen som blir äldre....
    Kram Nettan

    SvaraRadera