fredag 26 mars 2010

Trasig termometer????

Dagen började inte så bra. Lämnade Pontus på dagis men han hann inte vara där så länge förrän dem ringde. Då var han inte bra i magen, bara....
Trodde att det allra värsta hade hänt, typ slagit sig så illa så att han var på väg med ambulans eller något liknande...
Hela dagens planering kom av sig..

När jag till slut hade kommit in i duschen så kollade jag termometern och den visade att utetempen skulle vara +17,5. Nollställde den men stannade på samma igen.. Skit tänkte jag, nu är den sönder.
Tog på mig jackan för att hämta posten men när jag öppnade dörren så hängde jag tillbaka jackan igen. Glad!!
Termometern var inte sönder.. det var ju så varmt ute! Härligt!!!

Nu mår Pontus bättre igen så vi hoppas på att det inte ska bli mer av det. Vi ska ju på teater imorgon, jag och Pontus med Tuva, Julia och Viktoria..

1 kommentar: