onsdag 14 januari 2015

Här igen...

Här sitter jag igen och tänker återuppta min blogg...

Det är mycket som hänt under tiden jag inte har bloggat och tänkte snabbt bara rada upp en del av detta:

  • Jag har gift mig och heter numera Englén i efternamn
  • Jag har kommit in på högskola och läser just nu ett kurspaket, Företagsekonomi
  • Stora delen av förra året la jag ner på att oroa mig för min hälsa då det misstänks att jag har MS. Diagnosen är inte klar än, så osäkerheten finns fortfarande men har bestämt mig för att det inte får påverka mitt liv så negativt som det har gjort.

Nu är det ett nytt år som jag vill dela med mig av via bloggen istället. Det kommer förhoppningsvis bli en hel del skrivande om min träning, men även om en del andra vardagliga ting :)

Just idag är det min födelsedag och den har jag firat genom att ta en lätt löprunda i ishalkan (broddarna var på). Finns det bättre sätt att fira än att ta hand om min åldrande kropp på bästa sätt ;)
Det är andra passet för i år och fler ska det bli...

Hoppas ni alla får en bra dag för det tänker jag ha!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar